|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
chevy 305 kampiakselin laakeripukit!Tuli sit semmonen ropleema et sain sössittyy noitte laakeripukkien järjestyksen enkä älynnyt niitä merkata kun luotin että ne järjestyksessä kestää. Niin niitä sitä ei varmaan enää tiedä pirukaa mikä se mihinkin kuulu Vai onko jollain hyviä ideoita
|
#2
|
||||
|
||||
Onistuisko "mittapurkan" kanssa kattelemaan parhaiten yksiin käypäset kaulat?
|
#3
|
|||
|
|||
Nyt ei kyllä tyhmä ymmärrä mitä meinaat "mittapurkalla"???
|
#4
|
||||
|
||||
En tiiä mistä saa, mutta tuommosta "muovailuvahaa" ohuena nauhana, jota laitetaan väliin ja vedetään momenttiin. Sitten tuosta jälestä katotaan, miten paljon sinne jäi välystä...
|
#5
|
|||
|
|||
Plastigage kuukkeliin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
Laita ne laakeripukit parhaaksi katsomallasi arvontatavalla paikoilleen, katso että asettuu oikein, ettei jää porrastusta, mittaa reikien pyöreys.
Kun oot saanu arvottua pukit mielestäsi oikeille paikoille, laita kampura ja pukit paikoilleen (kokeile välillä että kampura pyörii) ja momenttiin (laakerit tietysti paikoilleen, öljyttyinä), kokeile pyöriikö kampura vapaasti, jos pyörii niin avaa pukki kerrallaan, laita plastigage-nauhaa kaulalle, vedä pultit momenttiin ja mittaa nauhan antama välys. Joka pukille sama toimenpide. http://www.plastigaugeusa.com/how.html http://www.boxwrench.net/specs/chevy_sb.htm Jatka pukkien paikan vaihtelua kunnes löydät niille omat paikat, hidasta ja vähemmän mielenkiintoista hommaa, mutta ei taida oikotietä olla. |
#7
|
|||
|
|||
Aarporaa runkolinjan ja hio kampuran kaulat sopivaan kokoonLainaus:
Tulee tosin huomattavasti kalliimmaksi, mutta tulee välykset kohilleen kerrasta http://www.mve-online.com/product_in...roducts_id=181 http://www.heikka.fi/kauppa/index.ph...roducts_id=770 Viimeksi muokannut Byrocrat : 06.10.2014 21:14 |
#8
|
||||
|
||||
helpoin tapa olis varmaan kattoa hionta naarmuista että ne osuu kohdakkain pukissa ja lokossa.
ja hakee vaikka biltemasta Sylinterimitta http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...imitta-191510/ pyöreyden tarkistamiseksi. plastigaugella et saa ku kyseisen kohdan välyksen selville ei kerro mitään onko reikä pyöreä
__________________
Toyotan Lantikka Mailman Paras Jeep https://www.youtube.com/c/TJussilainen http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=99579 |
#9
|
|||
|
|||
Ok. Kiitti vinkeistä. On tossa kyllä vielä sekin et sylintereissä oli aikas paljon pykälää nii pitäs melkein poruuttaa tai sit jos jostain löytys halvalla std kokonen parempi lohko nii ostas sen.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
chevy 305 apua kaivataan! | jaskapa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.01.2014 11:23 |
Myydään 305 chevy moottori. | kaitsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 15.01.2009 08:41 |
Myyty Chevy 305 | kaitsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 23.12.2008 20:31 |
bertan kampiakselin tiiviste!?! | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.09.2007 15:34 |
BJ:n laatikon ja Chevy 305:n yhteensovittaminen | hakoteilla | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.02.2006 10:44 |