|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
Lainaus:
Tuo nykyinen voiman tunne on kyllä aika mieletön tuolla pääsee nyt just ja just 110km/h |
#27
|
||||
|
||||
pitikö siin samassa vaihtaa vauhtipyöräkin no viisaammat kertoo lisää ?
|
#28
|
||||
|
||||
Nyt olis takana w124 etujouset mutta tuli vähän liian korkea kun keulaa ei saa samalle tasolle ja aivan liian jäykkä tuli myös. Mitenkäs noista jousi lateista sais pehmeemmät?
|
#29
|
|||
|
|||
Vaiha samantien
Cedricin tai laurelin kone ja sen sitten turbottelet kaverilla oli semmoinen kingi joskus aikoinaan. cedricin 2.8 kone oli kyllä ihan ok ton koppaseen kinkkiin.. mut eipä noilla paljoa 100kovempaa tarvii mennä ikinä : F
|
#30
|
||||
|
||||
mitä laatikkoo ne on käyttäny nois 2.8 yhdistelmissä ? kingin omaako ? meneekö sinne patrollin laatikko, onko kardaanin lähdöt oikeissa paikoissa ? tosin samallahan sinne laittas vaikka patrollin etuakselinki eli gr:stä koko paketti olis turbokin valmiina sopiiko kannet keskenään noista laurelin cedrikin koneista tohon gr 2.8 ? jossain oli remmi ja ketju mutta onko kansissa eroja ? onko kaikki suoraruiskuja ?
|
#31
|
||||
|
||||
ne H&R jouset on kyl aika kovat ku mersunkaa alla ei paljoo tipu ku tunkin laskee ja kingissähä ei perä paina juuri mitään jotkut loppuun ajetut 200d jouset vois olla pehmeemmät ja lehtijosista kai voi ottaa lehtiä pois mut sittehä se on taas jo vakio korkuinen... mitä jos tiputtas koko lehtijousen kiinnikeita alaspäin tai pistäs sellaset palat jousen ja akselin väliin ? se kyllä kuulostaa vähä epäilyttävältä vaikka jenkit käyttää aika paljo
|
#32
|
|||
|
|||
tossa kaverin kinkissä
oli kinkaapin oma laatikko mut se hajos kyllä kerran ton cedricin koneen kanssa. . . mut siihen oli tehty sovitepala laatikon ja koneenväliin et kävin cedricin mylly.. ja joo eiks GR patrollin kone ole periaattessa sama kuin cedricin pieniä seikkoja lukuunottamatta..
|
#33
|
||||
|
||||
Lainaus:
No nyt on tilannetta korjattu st205 vai mikä se oli celican takajousilla korkeus säily mutta joustoja tuli. Eilen kävin koeponnistamassa yhditelmän ja merkittävää parannusta havaittavissa etenemis kyvyssä |
#34
|
||||
|
||||
Lainaus:
On se käynyt mielessä ja edesmennyt kaverihan sellasen rakenti. Ö-pohjaa joutu muuttamaan vai pitikö se tehdä kokonaan uusiksi mutta kuiteskin ei se mahdoton homma ole. Ainut mikä vähän stressaa niin on sen moottorin paino. |
#35
|
||||
|
||||
Tuli tehtyä tuon näköiset kiinnikkeet jousille eli 3" putkea ja eikun hitsasin runkoon kiinni.
Tänään juurikin noin puoli tuntia sitten onnistuin hajoittamaan etuperän kun nousin mäkeä ja auto alkoi pomppimaan Jos jollain olisi king capin etuperä edullisesti niin vaikka priva viestiä ja äkkiä Viimeksi muokannut nbf : 17.08.2011 20:08 |
#36
|
||||
|
||||
eiks nyt ois hyvä aika laittaa jäykkä akseli
|
#37
|
||||
|
||||
Olis kyllä mutta jostain pitäisi etsiä pätevä akseli ja kardaani eteen. Ehdotuksia? Rakentaminen ei ole ongelma vaan se että en jaksaisi alkaa tekemään tutkimus työtä ja etsimään suhkot käypäistä akselia jos joku sattuisi tietämään hyvän ratkaisun niin voisi vinkata Viimeksi muokannut nbf : 17.08.2011 20:20 |
#38
|
||||
|
||||
Menikö perä, tai antautuiko napalukko/lukot??
|
#39
|
||||
|
||||
Perähän se antautui tai siis oireet ovat juurikin sellaiset eli jumii pyöriä nelikko päällä ja edestä rutisee ja paukkaa |
#40
|
|||
|
|||
oisko tommoseen vaikea sovittaaa
Esim Hj tai patrollon akselit? ? ? ei nuo kinkin vakioetuper't kestä offia .. . lautaspyöräkin on niin pieni et huh. ..
|
#41
|
||||
|
||||
Lainaus:
Omaan kinkkukaappiin laitoin -83 Cherokeesta lehtijousiakselin, mutta nyt laittasin jollain HDJ/LJ/GR/tms. jakareilla. Kaikkien tuota uudempien Cherojen ja Grandien kierrejousiakseli menee mukavasti sinne alle.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#42
|
||||
|
||||
No king cap vaihtoi omistajaa riittävän isolla raha tukolla ja tilalle tulee G sarjan mercedes joka on oikeasti projekti
|
#43
|
||||
|
||||
höh oisin nii halunnu nähä kun tähän ois tullu jäykät askeli ja kutos kone no pistäppäs mersusta kuvia millä tekniikalla ?
|
#44
|
||||
|
||||
Lainaus:
Saattaa siitä olla jo jotain juttua täällä Nimimerkki Mico:lta sen hankin |
#45
|
||||
|
||||
Muistakkos millä ET:llä nuo vanteet oli?
|
#46
|
||||
|
||||
-22 jos en oo ihan väärässä
|
#47
|
||||
|
||||
Tulipahan avattua king capin etuperä kun nyt vasta saatiin työn alle Meni sen verran tuttavalle miehelle että eihän siitä eroon pääse kokonaan ja hyvä niin.
KP=Nykyinen omistaja=Kari Pekka=Kaapo KP tuskin loukaantuu kun meinasin jatkaa projektin päivitystä tänne foorumille. Kaapo hommasi turbon ja poltti pakosarjan laipat eli lähiaikoina ahtimen asennus. Kuva tuhoista |
#48
|
|||
|
|||
jos tarviit uutta perää niin pistä yv:tä mulla ois yks halvalla
|
Luokat |
king, turbo |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään nissan td 25 | maage | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.10.2010 16:38 |
O:3.3 TD Nissan | regular | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2006 17:20 |
Nissan KC -86 | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 18:23 |
Nissan | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.08.2003 12:51 |