|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
rangen kaasariin turbo??mietin tuossa jos turbon rakentaisi 3.5 kaasari v8siin, Onko mahdollista, kestääkö kone ja muita vinkkejä jos saisi
|
#2
|
|||
|
|||
Niin, tuo moottori taisi olla ensimmäinen sarjatuotantoturbomoottori Jetfire- nimellä. Eli on ollu jo mahdollista 60-luvulla.
|
#3
|
|||
|
|||
Lainaus:
T/P |
#4
|
||||
|
||||
juu juu ruiskulle tarkoitettu pumppu bensalle,malpassin säädin,hirrrveee kasa klemmareita letkunpätkiä,mittareita,dumpvalvea,isompia suuttimia,uusia kalvoja,tiivisteitä kaasareille ja nje..............
rusetti putkeen tai tosimiehet pistää kaks
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#5
|
||||
|
||||
Lainaus:
Alkuperäiseen kysymykseen siis vastaus "onnistuu" mutta vaatii tutkiskelua ja sensellaista Kasiin varmaankin pätee samat fysiikan lait kuin neloseenkin....ehkä
__________________
KEHRUU-RACING |
#6
|
||||
|
||||
Lainaus:
http://www.roversd1.nl/sd1web/jspeed.html
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 16.03.2012 22:05 |
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
vaihtoehto tälle olis tehdä ameriikan malliin ja sulkea kaasuttimet kokonaan ahtopainneella paineistettuun laatikoon,mikä taas ei ole kahdella su kaasuttimella v-koneen päälle ihan tilakäytöllisesti välttämättä tuskatonta. mä koitin tuota kalvokaasuttimen ahtamista mun mönkkäriin. ainakin mikkuunin CV kaasuttimen paineistaminen hoitui ihan pelkästään liittämällä kohokammion ylivuotoputken suoraan ahtolinjan painepuoleen
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti Viimeksi muokannut Kankku : 16.03.2012 22:41 |
#8
|
||||
|
||||
Oldsmobile Jetfire, Aikansa erikoisuus 60-luvun alusta....... imuilmaan ruiskutettiin Oldsmobile Turbo-Rocket Fluidia = vesi/metanoliseos
215cid ja 215 hp Turboa taisi pyörittää vain toisen lohkonpuoliskon pakokaasut. Itse turbotusasiaan, Kokeilin joskus paineistaa Roverin orkkis-Strömbergejä, Nöiden ohjeiden mukaan: http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=6249 Tulvimista en saanut ikinä niistä kuntoon, Siksi jäi turbokokeilut kesken.... Olis pitänyt etsiä jostain Volvon B21 r-sportin turbosarjan kaasareita 2kpl, Niillä olisi voinut saada toimimaankin. Kyllä tuo CJ:ssä oleva Roverin pata silti kävi ja kulki jotenkin |
#9
|
||||
|
||||
- -
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 16.03.2012 21:58 |
Luokat |
range rover, turbo, v8 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Insa Turbo Dakar vai Insa Turbo Mountain? | laattamies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2010 19:19 |
turbo rangen dieseliin?? | ADHD | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.01.2009 21:16 |
Myydään rangen vm 2,4 td moottori ja ostetaan rangen automaattiloota. | sössö84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.09.2008 11:22 |
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 24.05.2007 12:34 |
O: weber dgv/dgav kaasariin sopiva putsarikotelo. | samisami2 | O/M/V Muut | 4 | 24.08.2005 21:14 |