|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
pitkä startti lämpimänäPalstalla tuntuu olevan monenlaista diissel-guruakin, niin kysästäänpä jo tovin aikaa mietityttänyt asia. Kyseessä siis tuo oma kulkine eli Denson sähköohjatulla jakajapumpulla oleva esikammiodiisseli. Pikku hiljaa siihen on tullut ominaisuudeksi että se ei starttaa toyotamaisesti lämpimänä avainta napauttamalla, normaalisti saa hangata n. 1-2 sek, joskus pidempäänkin. Joskus oikeesti kuumalla säällä, esim. kesälomareissulla helteellä ruottalaisella diisselillä sai hankuuttaa silleen saattamalla käyntiin. Mitään minkäänväristä pöläytystä ei tule, eikä muitakaan oireita/sivuääniä ole. Öljyä ei kulu nimeksikään ja suuttimet on tsekattu/säädetty toissakesänä ylärajalle (160 bar). Mikä ton tekee? Väljistyykö nää jakajapumput ajan myötä niin ettei kuumalla lirulla diisselillä paine riitä suuttimia avaamaan? Savuahan tästä laitteesta ei oikein saa yrittämälläkään ulos vaikka boksi on ecua huijaamassa, liittysköhän mitenkään asiaan? Kulku muuten melko kohdallaan, tosin alhaalta sais vääntää paremminkin. Luultavasti ekaks ehdotetaan jotain imuvuotoa/ilmaa, mutta luulis sen vaivaavan sit kylmänäkin. Lämpimänä oire sama, sammuttipa ja starttas samointein käymään tai sit seisomisen jälkeen.
|
#2
|
||||
|
||||
Tälläkö ajelit sillä spydäri kiisselillä??
Jos.Niin voisiko olla niin että se hookoo bluesissa ym. oleva suola olisi hapantanu sitä elementtiä??? Nii ja paljon sillä on muuten ajettu???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
Oma kokemus, vaikka ihan eri vekottimesta (Chevy 6.2dsl), oli aikoinaan ettei lämpimänä lähteny tulille. Mutta kylämänä ihan OK, kun hehkut lähti peliin.
- Vikaa sitten ihmeteltiin ja syyksi paljastui rikkinäinen akku! Sitä ei edes osattu epäillä ensin, kun ne oli muutaman kk. vanhat. Pyöritti vaan niin hitaasti,ei korvalla osannu eroa sanoa. No akut meni takuu vaihtoon ja sen jälkeen ei ongelmia ollut. Oli muuten hyvä takuu, ostin Delcot n. 170e pari ja sain tilalle Redtopit...silloin 220e kpl! Toimivat vieläkin, toinen vanissa ja sillä välillä konetta pyöritelly ja toisen laitoin tänään Jeeppiin.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#4
|
|||
|
|||
Missäs sulla se boksi on välissä, muutama muun merkkinen on meillä tullut vastaan, et on ne viriboksin liittimet + ite se viriboksi niin täyttä paskaa et menee vesi sisään...
|
#5
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
Siellä se kojetaulun sisällä kuivassa ja suojassa, kokeiltu myös ilman ja toisen merkkisellä. Joten ei oo sekään. |
#6
|
||||
|
||||
Mulla olis sulle vähänajettu pumppu.
|
Luokat |
1kz-te |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KingCabin kytkin ei irroita lämpimänä | Naunau | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.11.2010 15:52 |
Range ei käynnisty lämpimänä | ZyndHel | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.12.2009 22:51 |
Ostettu Fj:n Startti | tossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.04.2009 13:11 |
o: wakoneeriin startti startti löytyi!"! | wakoneekeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 06.04.2006 20:40 |
Rankun käynti lämpimänä | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.03.2005 22:49 |