|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
offiautoksi??Toyota rav4??tyhmiä kysymyksiä 3ovisesta toyota rav4 :sesta esim. vm.1995 -onko risu aksula(t)? -erillinen runko? -jakolaatikko?(jäykkä nelikko?) -konevaihtoehot? paljonka tehoa? mites tollaseen vuosimallia 1995 autoon akseleiden vaihto onnistuu jos siihen vaikka pikkasen kavennettuja LJ:n akseleita kaavailis vaikka mersun,uuemman lj:iin tai hdj:n tukivarsilla??
|
#2
|
||||
|
||||
Risukeulapera itsekantavalla korilla. Tekniikka kay GT4 turbo celicasta
|
#3
|
||||
|
||||
Lainaus:
-ei, itsekantava kori -ei erillistä jakolaatikkoa -vakiokone 3S-FE 2,0 n.120hv Tässä vielä lisää speksjä -akseliväli 2200 mm -raideleveys 1460/1465 mm Erillisjousitetun akselin saa vaihtaa jäykkään akseliin vain, jos autosta on tehty rinnakkaismallia jossa on jäykkä akseli. Eli RAV4 tapauksessa ei mahdollista, jos kilvissä meinaat pitää. |
#4
|
||||
|
||||
Mutta, mitenkäs jos vaihtaapi koko ravin korin vaikka LJ:n rungolle...
Siis läjän koppa paaliin tai Abba:n tehtaalle ja ravin kori tilalle... oisko se sit LäJ4 Tuonhan pitäis olla mahdollista, toki siinä tulee %:t korinvaihdosta, sehän siinä on huono puoli.... |
#5
|
||||
|
||||
Lainaus:
harrastustoiminta olisi nykyään viranomaistaholta torpedoitu. Korin sai vaihtaa vain samasta mallisarjasta vai miten se nyt oli. Täytyypä tutkia hieman finlexiä... |
#6
|
||||
|
||||
Lainaus:
Miksiköhän en yllättyisi tästäkään..... |
#7
|
||||
|
||||
Jep, löytyihän se sieltä.
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 Kohta 22 § Korinvaihdot "Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä auton korin vaihtaminen mallisarjaan kuuluvaan, alkuperäistä teknisesti vastaavaan koriin..." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GAZ 66 offiautoksi ? ? | O/M/V Muut | 1 | 16.12.2005 08:43 |