Näytä yksittäinen viesti
  #118  
Vanha 21.12.2006, 10:34
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Kukin kilpailu huolehtii omista palkinnoistaan.

CUP-palkinnot todennäköisesti jatkossakin pokaaleja,
ja niitä tulee varmaan 2 per tiimi, ja lisää saa jokainen
hommata ihan itse niin paljon kuin haluaa, ei noille
mitään ostolupaa tarvii, palkituille kyllä kerrotaan
tarvittavat tiedot lisäpokaalien hankkimiseen.

Kukin kilpailu huolehtii omista tuloksistaan, luulen
että useimmissa kisoissa tulosluettelossa on vain
kuski ja navigaattori, ei takapenkkiläisiä.

CUP-tuloksissa vain kuski, koska apukuskit voivat vaihtua kisasta toiseen.

Lainaus:
quote:Tuntuu välillä siltä, että se AKK:n sääntökirja ois TEIDÄN järjestäjien kannalta parempi, siinä kun taidettiin mainita,että se mikä ei erikseen ole sallittu, on kielletty. Teette parhaanne, jotta mahdollisimman monella olisi mahdollisuus osallistua kilpailuun, mutta vastapalveluksi saatte kysymyksen pakoputkenpaukkulaakerinkannakkeenkiristimestä. Ei ole oikein SE.
Nojoo, joskus helppo ja hyvä ei ole sama asia. Ainakin mun mielestä tätä sarjaa tehdään nimenomaan kilpailijoille, eli
siis hyvin pitkälle kilpailijoiden ehdoilla, toki järjestäjienkin tarpeet ja näkemukset näkyvät monessa kohdassa sääntöjä.

Onneksi vain erittäin pieni osa CUPpiin liittyvästä keskustelusta on sellaista että mieleen vois tulla vaikka
"ei hemmetti, tämmösenkö takia näitä kisoja pitäis värkätä, entäpä jos käyttäis nekin tunnit vaikka lätkän
pelaamiseen tai vaikka oman auton laittamiseen, että pääsis joskus itsekin ajeleen vielä ennen eläkeikää", eli
suurin osa (myös netissä) aihettta sivuavia juttuja on asiallisia ja jopa positiivishenkisiä.

"Ainoa tyhmä kysymys on se joka jäi kysymättä" - eri näkökulmista sääntöjä katselevat heput auttavat omalta
osaltaan huolehtimaan siitä että säännöt ovat selkeät ja riittävän kattavat.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."